Myyntitapaamiset palveluna

 

Kenelle: Yritykselle, jolla on halu kasvaa, mutta resurssit ja välineet tai molemmat puuttuvat.

Mitä saat: Ei vain perusbuukkia ja uusasiakashankintaa, vaan myyntivalmiita liidejä ensitapaamiseen. Me autamme prospektoinnin ja bookkauksen suorittamisessa ja myynnin alkupään viestien ja sisältöjen sanoittamisessa.

Mitä muuta hyödyt: Asiakashankinnan kustannussäästöjä, toimivan mallin ja työvälineet, palautteen onnistumisesi tueksi.

Kram salama värikäs

Myynnille edellytykset onnistua - tarjolla laadukkaita kohtaamisia

Ensitapaaminen on usein myyjän kriittinen hetki. Usein yrityksissä ollaan kuitenkin tilanteessa, jossa ei ole aikaa tai resursseja (ja joskus myös myyjän/myynnin oma suhtautuminen ja halu puuttuu) hoitaa riittävästi uusasiakashankintaa, lisä- tai ristiinmyyntiä nykyisille asiakkaille. Eli pullonkaulat on joko buukkauksessa tai perälaudan vuotamisessa.

Miltä kuulostaisi laadukkaat myyntivalmiit liidit, eli kalenteriin sovitut myyntikohtaamiset?

Yhdistämme markkinoinnin ja myynnin arjen tekemisen samaan pakettiin. Teemme viestipohjat, soittotarinat, myyntiä tukevat sivut ja sisällöt verkkoon, soittamisen ja jälkihoidon sujuvaksi kokonaisuudeksi – automaatiolla tai ilman, joko inhousena tai omaa myyntiänne kirittäen.

Me palvomme yhdessä perusasioita. Edellytykset – panos – kasvu!

Olemme valinneet toisemme, sillä olemme puolin ja toisin tunnistaneet parhaan kumppanin, jotta asiakkaamme onnistuvat.

Kram x IHG

Myyntitapaamiset palveluna -pakettimme voi sisältää kaikki nämä, tai palaset oman tarpeenne mukaan

Räätälöimme sopivan kokonaisuuden aina organisaatiosi kasvun tavoitteeseen perustuen myyntiänne tukemaan, kirittämään tai täysin ulkoistettuna:


Myyntiviestin sanoitus

Myyntilähestymisen sanoitus (soittotarina, argumentti- ja vastaväitepankit) valitsemanne teeman tai kampanjan mukaisesti.

hashtag-oranssi

Prospektointi ja kontaktointi

Validoimme kohderyhmät soittolistoiksi. Systemaattisella kontaktoinnilla tuotamme myyjillesi myyntivalmiita liidejä. Huolehdimme, että liidejä on jatkuvasti riittävästi työstössä (soittolistat, soitot, buukkaukset).

Myyntitapaamisten bookkaus

myyntivalmiiden liidien tapaamiset vahvistamme kalenterikutsuineen suoraan myyjän kalenteriin. Huolehdimme ajantasaisesta asiakastiedon päivityksestä suoraan CRM:äänne, jotta myyjällä on tapaamiseen varmasti kattavat ennakkotiedot.

Ideaaliasiakkaiden määrittely

Kun tiedät, millaisia yrityksiä tavoittelet, millaisessa tilanteessa tuotat arvoa heidän haasteilleen, ja missä ja miten heidät parhaiten tavoitat, on prospektointi jäätävän paljon sujuvampaa.

Liiden nurturointi

Liidien jatkuva nurturointi (follow-up) - sillä aina liidi ei ole heti valmis, joten huolehdimme eri vaiheissa olevien prospektien jatkokontaktoinnin kohti tapaamista.
hashtag-oranssi

Sisällöt kuntoon

Myynnin työvälineet prospektointivaiheeseen, monikanavaisesti totta kai; lähestymisviestit, 1. tapaamisen myyntimateriaali, verkkosivut ja muut sisällöt, some-postaukset...

Muutama esimerkki resepteistämme! 

 

Tarve: Toimialakohtainen lähestyminen erittäin vaativiin ympäristöihin sopivan uuden teknologiaratkaisun myyntiin

Ratkaisumme: Taustakartoitimme asiakaskohderyhmän haasteet ja arvostuskohteet. Sanoitimme ja tuotimme yhtenäiseen viestiin ja ilmeeseen pohjautuvat sisällöt koko myyntiputkelle offline & online.


Tarve: Asiakashankinnan, lisämyynnin ja asiakaspidon välineet myyjille

Ratkaisumme: tsestään selvät ja toistuvat asiat turhauttavat, ja saattavat helposti jäädä tekemättä. Mutta kun jokaiseen päivittäin toistuvaan ja tehtävään asiaan on olemassa sapluuna ja viestimallit, on työskentely mielekästä ja tuloksellista.

Toimii manuaalisessa ympäristössä aivan yhtä hyvin kuin automaatiolla, ja myyjät kiittävät työtään helpottavasta kokonaisuudesta!


Tarve: Uusasiakastapaamiset ratkaisumyyjän kalenteriin

Ratkaisumme: Inbound- ja outbound = paras yhdistelmä. Rakensimme palvelevat hyötysisällöt ja automaation pelaamaan yhteen, ja johdattelemaan asiakkaan itse varaamaan sopivan demopalaverin. Samaan kohderyhmään kiriapua toi bookkaussoitot. Asiantuntija sai keskittyä ydinosaamiseensa laadukkaista ensitapaamisista eteenpäin.


Samalla intensiteetillä myös jälkihoito ja uudet avaukset

Mikä myynnin kasvu vaihe sakkaa ja on teillä kasvun esteenä?

Uusasiakashankinnan lisäksi hoidamme pieteetillä ja rutiinilla myös

  • erilaiset kartoitus- ja kyselytilanteet
  • jatkokeskusteluiden avaamiset; follow-up- ja lisämyyntitilanteet
  • ja muun aktiivisen yhteydenpidon nykyasiakkaiden kanssa, eli estetään se kuuluisa "perälaudan vuotaminen"

Ota yhteyttä. Hoidetaan yhdessä myynnin edellytykset ja panos kuntoon!

anni hakkarainen suhdetoimisto kram-1

Anni Hakkarainen

Meilaa: anni.hakkarainen@kram.fi
Soita / WhatsAppaa: 050 913 4148
LinkedIn: Anni Hakkarainen

Varaa tästä maksuton sparraus: