Myyntitapaamiset palveluna
Kenelle: Yritykselle, jolla on halu kasvaa, mutta resurssit ja välineet tai molemmat puuttuvat.
Mitä saat: Ei vain perusbuukkia ja uusasiakashankintaa, vaan myyntivalmiita liidejä ensitapaamiseen. Me autamme prospektoinnin ja bookkauksen suorittamisessa ja myynnin alkupään viestien ja sisältöjen sanoittamisessa.
Mitä muuta hyödyt: Asiakashankinnan kustannussäästöjä, toimivan mallin ja työvälineet, palautteen onnistumisesi tueksi.
Myynnille edellytykset onnistua - tarjolla laadukkaita kohtaamisia
Ensitapaaminen on usein myyjän kriittinen hetki. Usein yrityksissä ollaan kuitenkin tilanteessa, jossa ei ole aikaa tai resursseja (ja joskus myös myyjän/myynnin oma suhtautuminen ja halu puuttuu) hoitaa riittävästi uusasiakashankintaa, lisä- tai ristiinmyyntiä nykyisille asiakkaille. Eli pullonkaulat on joko buukkauksessa tai perälaudan vuotamisessa.
Miltä kuulostaisi laadukkaat myyntivalmiit liidit, eli kalenteriin sovitut myyntikohtaamiset?
Yhdistämme markkinoinnin ja myynnin arjen tekemisen samaan pakettiin. Teemme viestipohjat, soittotarinat, myyntiä tukevat sivut ja sisällöt verkkoon, soittamisen ja jälkihoidon sujuvaksi kokonaisuudeksi – automaatiolla tai ilman, joko inhousena tai omaa myyntiänne kirittäen.
Me palvomme yhdessä perusasioita. Edellytykset – panos – kasvu!
Olemme valinneet toisemme, sillä olemme puolin ja toisin tunnistaneet parhaan kumppanin, jotta asiakkaamme onnistuvat.
Myyntitapaamiset palveluna -pakettimme voi sisältää kaikki nämä, tai palaset oman tarpeenne mukaan
Räätälöimme sopivan kokonaisuuden aina organisaatiosi kasvun tavoitteeseen perustuen myyntiänne tukemaan, kirittämään tai täysin ulkoistettuna:
Myyntiviestin sanoitus
Prospektointi ja kontaktointi
Myyntitapaamisten bookkaus
Ideaaliasiakkaiden määrittely
Liiden nurturointi
Sisällöt kuntoon
Muutama esimerkki resepteistämme!
Tarve: Toimialakohtainen lähestyminen erittäin vaativiin ympäristöihin sopivan uuden teknologiaratkaisun myyntiin
Ratkaisumme: Taustakartoitimme asiakaskohderyhmän haasteet ja arvostuskohteet. Sanoitimme ja tuotimme yhtenäiseen viestiin ja ilmeeseen pohjautuvat sisällöt koko myyntiputkelle offline & online.
Tarve: Asiakashankinnan, lisämyynnin ja asiakaspidon välineet myyjille
Ratkaisumme: tsestään selvät ja toistuvat asiat turhauttavat, ja saattavat helposti jäädä tekemättä. Mutta kun jokaiseen päivittäin toistuvaan ja tehtävään asiaan on olemassa sapluuna ja viestimallit, on työskentely mielekästä ja tuloksellista.
Toimii manuaalisessa ympäristössä aivan yhtä hyvin kuin automaatiolla, ja myyjät kiittävät työtään helpottavasta kokonaisuudesta!
Tarve: Uusasiakastapaamiset ratkaisumyyjän kalenteriin
Ratkaisumme: Inbound- ja outbound = paras yhdistelmä. Rakensimme palvelevat hyötysisällöt ja automaation pelaamaan yhteen, ja johdattelemaan asiakkaan itse varaamaan sopivan demopalaverin. Samaan kohderyhmään kiriapua toi bookkaussoitot. Asiantuntija sai keskittyä ydinosaamiseensa laadukkaista ensitapaamisista eteenpäin.
Samalla intensiteetillä myös jälkihoito ja uudet avaukset
Mikä myynnin kasvu vaihe sakkaa ja on teillä kasvun esteenä?
Uusasiakashankinnan lisäksi hoidamme pieteetillä ja rutiinilla myös
- erilaiset kartoitus- ja kyselytilanteet
- jatkokeskusteluiden avaamiset; follow-up- ja lisämyyntitilanteet
- ja muun aktiivisen yhteydenpidon nykyasiakkaiden kanssa, eli estetään se kuuluisa "perälaudan vuotaminen"
Ota yhteyttä. Hoidetaan yhdessä myynnin edellytykset ja panos kuntoon!
Anni Hakkarainen
Meilaa: anni.hakkarainen@kram.fi
Soita / WhatsAppaa: 050 913 4148
LinkedIn: Anni Hakkarainen