Kram Sydän MarkOps

Selvitys markkinointityön tehokkuudesta ja vaikuttavuudesta

Tervetuloa vastaamaan selvitykseemme suomalaisten B2B-yritysten markkinoinnin johtamisesta.

Selvityksemme taustalla on Gartnerin tuore data* markkinoinnin operaatioiden johtamisen haasteista. Haluamme ymmärtää miten b2b-markkinointiorganisaatiot Suomessa käyttävät dataa ja työkaluja, sekä kehittävät markkinoinnin prosessien tehokkuutta ja toimenpiteiden vaikuttavuutta. 

Selvitys auttaa meitä hahmottamaan vastauksia mm. seuraaviin kiperiin kysymyksiin:

  • Mitkä ovat tyypillisimmät b2b-yritysten markkinoinnin pullonkaulat?
  • Onko eri markkinointiorganisaatioissa eri tehokkuushaasteet?
  • Millaisia ovat markkinoinnin kehittämisen draiverit?
  • Miten muuttunut maailmantilanne on vaikuttanut markkinoinnin työhön?
  • Miten dataa ja markkinointiteknologiaa hyödynnetään Suomessa tällä hetkellä? 
Selvityksemme tuloksia hyödynnetään MarkOps-työkalujen ja palveluiden rakentamisessa sekä niihin liittyvässä markkinointiviestinnässä. Lähetämme tietoa tutkimuksen tuloksista vain niitä pyytäneille. Kiitos jo etukäteen ajastasi!

*Lähde: Gartner Marketing Operations Survey 2020
 

Oletko toimitusjohtaja, tai vastaat myynnistä tai liiketoiminnasta?

Mikä on kokemuksesi markkinoinnin johtamisesta?

Yritysjohto: Vastaa tästä selvitykseen markkinoinnin johtamisesta

Ammattilainen - teetkö päätyöksesi markkinointia?

Miten koet markkinoinnin johtamisen nykytilan?

Markkinoinnin ammatilainen: Vastaa tästä kyselyyn!

 

Oletko kiinnostunut liittymään Advisory Boardiin?

Etsimme asiakkaan edustajia rakentamaan kanssamme toimivaa Marketing Operations Management -työkalupakkia. Lähetä sitoumuksetta viesti alla olevalla lomakkeella, jos olet kiinnostunut kehittämään oman tiimisi tai organisaatiosi markkinointia, ja samalla käyttämään muutaman tunnin aikaa Advisorina. Jutellaan!